Risteilijävierailut jatkuivat

Valtameriristeilijä AIDAmar jatkoi kesän luksusristeilijöiden vierailuja Kemissä.

Massiivinen, 253 metriä pitkä ja 32 metriä leveä alus saapui Kemiin Oulusta tiistaiaamuna. Satamassa alusta odotti satamavalvojien lisäksi parikymmentä bussia sekä paikallisia oppaita valmiina viemään aluksen matkustajia tutustumaan Meri-Lappiin ja muun muassa retkelle Rovaniemelle. Iloisen päivän jälkeen alus jatkoi alkuillasta matkaansa kohti Tukholmaa. AIDAmar vierailee Kemissä tänä vuonna vielä syyskuussa.

 

Lisää artikkeleita