Insignia ensikäynnillä Kemissä

Kuluvan vuoden risteilijävierailut Kemin satamassa jatkuivat kun M/S Insignia saapui ensimmäiselle vierailulleen Kemiin.

Elegantti, 181 metriä pitkä ja 26 metriä leveä alus saapui keskiviikkoaamuna satamaan Oulusta. Kemissä sataman tarjotessa palveluitaan alukselle ja sen miehistölle, laivan yli 600 matkustajaa nauttivat aurinkoisesta Meri-Lapista. Illan tullen matkustajat palasivat alukselle, joka jatkoi matkaansa kohti Ruotsia ja Luulajaa.

 

Lisää artikkeleita